معرفی رسمی تلفن همراه منحصر به فرد مخصوص خانم ها از سوی شرکت HTC + عکس و مشخصات
 
HTC
All for your HTC
 
 

به دنبال  انتشار شایعات فراوان در هفته‌های اخیر،  شرکت HTC سرانجام گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Rhyme را که به صورت اختصاصی برای خانم‌ها طراحی شده است به طور رسمی معرفی کرد.



 این گوشی هوشمند اندرویدی که در خانواده گوشی‌های متوسط  HTC طبقه‌بندی می شود و قابلیت‌های زنانه فراوانی برای آن در نظر گرفته شده است، تا پیش از این با نام Bliss شناخته می‌شود و در پایگاه‌های خبری تصاویر و اطلاعات فراوانی از آن منتشر شد.

بنابر گزارش ایستنا، گوشی هوشمند Rhyme بدنه باریک و ظریفی دارد و به پردازنده تک‌هسته‌ای یک گیگاهرتزی MSM8255 Snapdragon شرکت کوالکام مجهز شده است. این گوشی هوشمند شامل پردازنده گرافیکی Adreno 205 و 768 مگابایت رم می‌شود.

برای گوشی هوشمند Rhyme نمایشگر لمسی 3.7 اینچی با کیفیت WVGA در نظر گرفته شده است که در کنار آن خانم‌ها می‌توانند با دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی با کیفیت تصویربرداری 720 پیکسلی HD تصایور باکیفیتی را تهیه کنند. این گوشی هوشمند 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به همراه کارت حافظه 8 گیگابایتی microSD فروخته می‌شود.

روی گوشی زنانه  Rhyme نسخه 2.3 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده و رابط کاربری آن Sense UI 3.5 است. برای این محصول سرویس HTC Watc نیز در نظر گرفته شده است تا کاربران به صورت مستقیم بتوانند فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود را روی گوشی دریافت کنند.

برای این  گوشی یک دستبند زیبا در نظر گرفته  شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سیستم  پیشرفته پخش موسیقی، بلوتوث،  کابل انتقال اطلاعات و ... اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HTC و آدرس htcmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 94366
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت